Kayıtlı Elektronik Posta ( KEP ) Adresi Temini ve Beyannameleri Hakkında Önemli Duyuru…

Sayın üyemiz,


 Devlet Yardımları ile ilgili eksiklik bildirimleri, kati suretle, kayıtlı elektronik posta (KEP) adresleri üzerinden yapılacaktır. Bu nedenle; kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi olmayan üyelerimizin, kep adresi edinmeleri gerekmektedir. Destek başvurularınızda ilgili Tebliğ'in KEP beyannamesi ekini de ibraz ettiğinizden emin olunuz. Beyannamelere sitemizin “Devlet Destekleri” bölümünden, başvuru yapacağınız Tebliğ için gerekli başvuru evrakları kısmından ulaşabilirsiniz.

 
 

KEP Beyannamelerine aşağıdaki linklerden kısaca ulaşabilirsiniz.

 

- Fuar katılımları için (2009/5) ; EK-2 Beyannameyi indirmek için tıklayınız.

 

- Yurt Dışı Birim Marka ve Tanıtım için ( 2010/6) ; EK-7 Beyannameyi indirmek için tıklayınız.

 

- Tasarım Desteği için (2008/2); Beyannameyi indirmek için tıklayınız.

 

- Pazara Giriş Belgeleri desteği için( 2014/8) ; Beyannameyi indirmek için tıklayınız.

 

 Ayrıca aşağıdaki linkte belirtilen kayıtlı elektronik posta hizmeti sağlayıcıları aracılığı ile KEP adresi edinebilirsiniz.

 

Bilgilerinize rica olunur.

 

https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/KEP-Kayitli-Elektronik-Posta-Hizmet-Saglayicilar
  

PAYLAŞ