MARKALAR ÇİN’DE NASIL BAŞARILI OLUR WEBİNARI’NA KATILDIK

MARKALAR ÇİN’DE NASIL BAŞARILI OLUR WEBİNARI’NA KATILDIK

Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen, İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Öksüz’ün de panelist olarak katıldığı, “Markalar Çin’de Nasıl Başarılı Olur Webinarı” 15 Ekim 2020 tarihinde gerçekleştirildi.

Çevrimiçi olarak düzenlenen ve Guanco Ticaret Ateşesi Serdar Afşar, Alibaba - TMALL Global’den Andfreas Wolfgang Kerchner ve İhracatçı Birlik Başkanlarının da konuşmacı olarak yer aldığı webinar, yoğun ilgiyle takip edildi. Webinarda Alibaba Group’un, iştiraki olan B2C Platformu Tmall.com’a ve sitenin müşteri kitlesine ilişkin bilgiler paylaşılırken, e-ticaret sitesinin özellikle ülke dışından alıcılarının olduğu ve bunun önemli bir kısmını genç kesimin oluşturduğu belirtildi.

Toplantıda İTHİB Başkanı Ahmet Öksüz, Türkiye ve Çin arasındaki ihracat hacmine değinerek; sektörümüze ilişkin iş birliği önerilerini paylaştı. Halihazırda ev tekstili sektöründe, Çin’in en büyük 11. Tedarikçisi konumunda bulunan Türkiye’nin; ihracat payının daha da artması için sektör olarak tüm çalışmaların gerçekleştirildiğini belirtti. Toplantı sektör katılımcılarının da yer aldığı soru-cevap bölümüyle son buldu.